Oh the pain!


Jag vet inte om jag har förträngt eller bara glömt bort hur jävla ont det gör när mjölken rinner till typ varannan timme. Helt ärligt så har jag inget minne av att det gjorde så ont när jag ammade Lilla E. Det känns ju som att jag får kramp i hela brösten och de blir stenhårda i en minut ungefär.

Det sjuka är att det räcker att jag tänker på Lillasyster J för att det ska ske! Börjar hon skrika sker det omedelbart och tittar jag på klockan och ser att det snart dags att amma så sker det också.

Har alla som ammar det så?

Det är verkligen helt bisarrt.

UPDATE:

Okej, jag hittade svaret här –> X

One thought on “Oh the pain!

  1. Känner igen det där. Skrek Noel så sprutade det fullkomligen mjölk ur brösten. Och ja, det gjorde rätt ont när de liksom fylldes.

    Man kan inte undgå att känna sig lätt djurisk och inte som en människa på 2 ben…

Kommentera

