Åh herregud vad jag kommer flippa


Igår fick jag plötsligt en enorm hjärtklappning, följt av tydliga svimningstendenser. Det kom helt plötsligt när jag satt i soffan och tittade på Let’s Dance med Lilla E. Ja, jag blev faktisk ganska ordentligt rädd eftersom det kom så hastigt utan förvarning och var så obehagligt.

Efter en stund inser jag att bebisens huvud inte längre är vid mitt revben. Det verkar som att den ligger tvärs över magen. Åtminstonde har jag två väldigt hårda knölar på vardera sidan av magen.

Idag vet jag ärligt talat inte hur den ligger. Huvudet är inte under revbenen men jag tror inte att det är mellan mina ben heller.

Jag blir helt tokig om vi kommer in till sös på måndag morgon och det visar sig att den har vänt sig. På fullt allvar så tror jag att jag får ett smärre sammanbrott då. Jag vill inte genomgå ett kejsarsnitt men nu har jag ju accepterat det! Nu har jag läst på och jag har spenderat hela vecka på sjukhus för att det ska förberedas.

Jag ORKAR inte göra något annat nu.

Kan ni fatta att jag håller tummarna för att ungj***ln ligger kvar i säte!?

2 thoughts on “Åh herregud vad jag kommer flippa

Kommentera

