Magen revisited vecka 37+4


Jag kom fram till att jag nog ska ta en bild på min mage innan det är för sent. Maken verkar ju inte så assistansvillig…

Den känns stor men inte så där enorm som det kändes förut. Kanske har tiden hunnit ikapp den. Barnet där inne vill i alla fall inte hålla sig stilla för fem öre. Jag blir helt sjösjuk av allt bökande. Dessutom har jag blivit så där galet hungrig igen. Det konstiga är att jag kan äta precis hur mycket som helst. Vart tar det vägen?

Här är min vy ovanifrån. Ja, ni ser rätt. Barnet föredrar att ligga på vänster sida av min mage så magen är sned åt vänster. Mycket obekvämt.

3 thoughts on “Magen revisited vecka 37+4

    • Tack så mycket 🙂
      Det där med att allt sitter på magen är dock inte helt sant. Hela jag är rätt ordentligt mycket större. Hela 20 kilo större faktiskt. Men det är ett senare problem att ta itu med 😉

Kommentera

