Då kör vi igen!


Idag känns allt bättre. Trots ett par vakna timmar inatt där jag funderade över livets orättvisor 😉

Ryggen gör inte alls ont idag (halleluja).

Jag har plockat fram alla Lilla E:s bebiskläder i stl 50 och insett att det snart kommer vara någon annan som har dem på sig.

Solen skiner, snart är det vår.

Jag kan sitta i sängen och surfa och titta på tv till kl 16.

Vår nya barnvagn finns färdig att hämta på Brio Concept Store.

Vi har hittat en riktigt bra tomt som vi båda vill ha.

Det finns värre saker än att kanske få föda ett friskt barn med hjälp av kejsarsnitt, Mycket värre saker.

Lilla E är alltid en fantastisk unge men just nu är hon extra underbar. Hon börjar bli så klok och jag älskar att se det.

Jag har kalla pannkakor i kylen och hett äppel- och kanelté i bryggaren.

Som sagt, saker är inte så deppiga trots allt. De är egentligen inte deppiga alls. Man måste kanske se till att skaffa sig lite perspektiv lite oftare.

One thought on “Då kör vi igen!

Kommentera

