Bästa kompisar


Jag har just skrivit en lapp som jag ska lägga på dagis i facket till en av Lilla E:s dagiskompisar. Imorse hade vi en lapp från den tjejens mamma där hon lämnade sin adress och telefonnummer och frågade efter vårt. Det är tänkt att Lilla E och kompisen ska börja kunna leka på helger och efter dagis.

Jag tror att vi kan börja säga att tjejen på dagis, A, är Lilla E:s bästis.

Det är så galet gulligt så att jag nästan blir lite gråtmild. Ungarna är så extremt söta när de pratar med varandra, och Lilla E pratar om A på kvällar och helger och hon längtar efter henne när hon är hemma och är sjuk.

Min dotters första riktiga bästis 🙂

Snart två och ett halvt år gammal och redan en bästis.

Guuuud vad gulligt!

Matchande bild

Kommentera

