Skittorsdag!


Fan.

Skit.

Det är inge bra idag. Jag hade hoppats på lite bättre efter alla medikamenter som jag fick igår. Hostmedicinen som var ett sånt underverk under gårdagen är inte alls lika effektiv idag. Eller så hade det varit än jävligare utan den.

Jag svettas som en gris, flämtar och hostar upp äckliga saker. Bara att andas tar musten ur mig. Framför allt känner jag mig ungefär lika pigg och spänstig som en våt yllefilt.

Idag är det jag som fejkar ett läkarbesök och går hem efter lunch.

Bah!

Kommentera

