Ååååh, kontaktlim!


Maken får väl korrigera mig om jag minns fel men jag har inget minne av att jag var besatt av dofter förra gången jag var gravid. Jag var väldigt besatt av att dricka citronvatten och av att äta oerhört salt lakrits (konstigt nog var lakritsen aldrig tillräckligt salt).

Nu är jag helt galen i en jäkla massa olämpliga lukter. Eller ”dofter” i min näsa.

Avgas luktar fantastiskt gott.

Tip-ex. Jag vågar knappt öppna tip-ex flaskan för…herregud vad den luktar gott!!!

Bensin. Jag skulle gärna jobba extra på en mack om vi säger så.

Cigarettrök. Mmmmmm.

Kontaktlim. To die for!

Det är ju helt sjukt! Inga av dessa lukter är hälsosamma på något sätt och jag förstår inte vad det är min kropp saknar som gör att jag föredrar dem så mycket.

Detta är den tip-ex som luktar absolut godast. Fråga mig inte hur jag vet det...

One thought on “Ååååh, kontaktlim!

  1. när jag väntade 1:an va det big mac´s dressing, med 2:an va det vinägerdoft och med 3:an kunde jag tälta på närmaste OK-mack och sniffa…

Kommentera

