On the bright side of life


Okej, nu har jag torkat upp och stoppat in blodstoppande vadd men jag tänker inte skriva näsb**d fler gånger. Det verkar vila en förbannelse över ordet.

Jag överlevde som sagt. Dessutom gick jag upp ett par trappor till närakuten och frågade vad jag skulle göra. De hade inte så många fler svar än att man fick gå och etsa i näsan om det inte slutade. Maken kom och hämtade mig till sist och körde hem mig. Bl**et slutade rinna och ingen dog på kuppen.

Saker förändras så fort när man är gravid. Plötsligt känns det som att magen har sjunkit. Jag kan återigen andas och jag kan äta hur mycket som helst utan att må illa. Dessutom har foglossningen försvunnit för tillfället!

Till råga på allt är det en solig fredag och snart dags att gå hem.

Tänk att så lite kan få en på så bra humör!

Nu tycker jag att vi bestämmer att det ska vara så här bra i 8 veckor till. Minus näsbl**et.

Kommentera

