Komsi komsi komsi


Jag börjar längta så väldigt efter den lilla i min mage nu. Det känns som att h*n fattas mig under dagarna. Jag märket givetvis att h*n är där då det är ett konstant sparkande, men jag saknar att bära omkring på det lilla knytet. Jag vill att Lilla E ska få se och pussa på sitt efterlängtade syskon. Jag är inte alls så fachinerad av graviditeten den här gången.

Förra gången hade jag oerhört svårt att se bortom förlossningen. Hur det skulle kännas och hur det skulle bli. Rent logiskt förstod jag, men känslomässigt så tog det faktiskt ett par dagar efter att Lilla E kommit ut innan jag fullt ut förstod att hon var där.

Nu känns det som att den i magen redan borde vara här ute. Så långt har jag kommit känslomässigt den här gången. Jag är färdig med graviditet och jag förtränger förlossningen 😉

Lilla du. Du fattas mig!

Vecka 29 nu…

Lilla E, en dag gammal

Kommentera

