Tung


Inlägg var det ja…

Jag har jäkligt svårt att hitta tid och lust till inlägg när jag är ledig och inte sitter på jobbet framför datorn och är lite uttråkad. Det känns för övrigt som att jag mest gnäller just nu. Det är kallt. Och halt. Och tungt. Och segt. Och gnälligt 😉

Faktiskt så har jag ingen större anledning till att gnälla som jag gör. Det rör sig mest om lyxgnäll. Alla mår bra och vi har det bra på alla sätt och vis. Magen ÄR stor konstaterade barnmorskan idag men den håller sig i alla fall precis inom den övre gränsen och allt annat verkar finfint med mig och magen. Jag är väldigt tung efter att ha gått upp ungefär 15 kilo redan och hon konstaterade torrt att jag nog får vänta mig att gå upp 7-8 kilo till innan detta är klart.

Jajjemen. Närmare 25 kilo ska jag visst gå upp. Väldigt trevligt. Där kommer jag att väga lika mycket som för ett år sedan. Så mycket för den viktnedgången  😉 Nä, skämt åsido… det är faktiskt lite tråkigt att bli så stor i kroppen. Det är tungt som fan att öka så mycket i vikt på så kort tid. Dessutom är jag lite ledsen över att jag inte känner mig snygg längre. Mitt mål när jag gick ner så mycket i vikt var att jag skulle känna mig snygg igen och lagom till sommaren kände jag mig skitsnygg och älskade att kunna köpa kläder i stl 38.

Jag kommer dit igen inom sin tid hoppas jag.

Kommentera

