Kära make


Felåt.

Jag fick ett övermäktigt behov av chokladpraliner, vilket resulterade i att jag drog fram en stol till kylskåpet, klättrade upp på stolen och öppnade skåpet ovanför kylen. Där låg chokladasken som du fick i födelsedagspresent.

Jag vet inte om jag behöver säga så mycket mer, men innan du reagerar vill jag gärna att du ska tänka på följande:

Jag älskar dig.

Jag är sjuk.

Jag är gravid (d.v.s. jag bär på ditt barn i nio långa månader).

Jag är (oftast) snäll mot dig.

Var det något mer…?

Jo, jag älskar dig.

Kära hälsningar

Din fru

4 thoughts on “Kära make

Kommentera

