Prinsessan på ärten


Imorgon åker vi bort över helgen. UTAN BARN!

Det ska bli underbart skönt att få rå om varandra och bara fokusera på allt som är bra med oss när vi är tillsammans. Lilla E:s mormor och morfar ska ta hand om henne och storasyster M fredag till söndag och jag har skrivit en lång manual (på begäran). Lilla E har aldrig varit ifrån oss båda så länge tidigare. Det längsta är när vi sov borta natten då vi gifte oss…

Ja, jag har lite ont i magen av separationsångest men det är helt okej. Min största oro är att hon ska känna sig liten och övergiven och tro att vi har lämnat henne för gott. Hon är dessutom inte jättetrygg med min mamma och pappa men det är alternativet som finns.

Det går nog bra.

Vi ska bo på slott, sova i en jättesvit, äta massor av fantastisk mat, bada jacuzzi som vi har på rummet och bara få vara med varandra. Jag föreställer mig att det kommer dröja innan vi kommer få den möjligheten igen.

Kommentera

