Att dela blogg med en petnisse


Man kan väl säga att rubriken på vår blogg ändras ungefär var femte minut. Personligen tycker jag att det ser apmongo ut att skriva ”blodpudding” med versaler för då hamnar ”tacos” ensamt på raden under.

Det tycker uppenbarligen inte min make.

Därför sitter vi och ändrar rubriken så som vi vill ha den från våra respektive datorer, på våra respektive arbeten, med fem minuterns mellanrum. Jag ändrar till gemener och han ändrar till versaler.

En sak han inte har tänkt på är att jag kan ta bort honom som användare när jag tröttnat. Det kan inte han.

HA!

7 thoughts on “Att dela blogg med en petnisse

  1. Om ni ska ha det på samma rad ska … komma direkt efter blodpudding, nu ser det ut som det är ett mellanslag där. Annars ser det fint ut (men vad det gäller stavningen så tycker jag Han ska få bestämma, hihi ;P )

  2. Jag tycker att det ska vara ”Blodpudding” ensamt på översta raden. Sedan ska ”…och på fredag blir det tacos” stå med mindre bokstäver och ligga som underrubrik på en egen rad under.

  3. Det tema, eller den ”stilmall” som min.. kära..fru valde som ny design efter ett ordentligt övervägande och noggrann koll med mig om att jag tyckte det var okej… (Ja, okej, lite ironi där kanske..) stöder inte underrubriker på samma sätt som den gamla gjorde. Så det är ett no-go på den fronten.

    Alternativt så jagar vi rätt på någon som kan hacka CSS:en åt oss. Eller så skiter vi i det.

    Jag gissar på det sistnämnda… 🙂

Kommentera

