Tidsbrist


Det är inte helt lätt att få tid över för att skriva ett inlägg just nu. Faktiskt så har jag tänkt på olika inlägg i flera omgångar den senaste veckan men jag har aldrig haft tid eller ro att skriva ner dem.

Jag ville skriva om den lilla söta lillkillen på åtta månder som hade en extremt dräggig (ingen värdering i det) rockerpappa som hade döpt lillkillen till RAMBO 😀

Jag ville skriva om svininfluensan som går på Lilla E:s dagis just nu.

Jag ville skriva om min enorma mage och alla sparkar.

Jag ville skriva om tunnelbanan i rusningstrafik.

En del av ovanstående inläggsinfall var det tur att jag aldrig fick ur mig för så här i efterhand så låter de extremt trista.

En sak vill jag i alla fall skriva; jag vill ha jul, och jag vill ha den NU.

3 thoughts on “Tidsbrist

Kommentera

