Inget för kommunister


Med en trasig hals så tänkte jag överlåta summeringen av läget just nu till Petter istället, han säger det lika bra som jag skulle kunna göra själv.

Min kära fru tycker jag är lagom kaxig och dryg när jag i dagsläget går omkring och räknar på ekonomin och konstaterar att med den nya tjänsten jag blivit erbjuden, med lägenheten som ska ombildas och lite annat smått och gott så ser det fint ut. Och ja, det må så vara, men det tycker jag att jag har förtjänat, så jag tänker fortsätta gotta mig i läget ett tag till..

Kommentera

