Det där med att inte fixa stress.


Efter huvudförhandling och dom igår så var jag verkligen helt färdig. Jag var totalt slut kan man också säga. Trots det så skrev jag färdigt ett manus som juag skickde iväg till chefen och jag gick hem, åt med familjen, badade dottern och läste ”God natt Alfons Åberg” (som jag gör varje kväll). Efter det somnade jag nästan direkt. Klockan var 20:30…

Så här har jag hållt på i 1,5 vecka nu och jag börjar känna mig less på att vara konstant stressad och oerhört trött som resultat. Nu hoppas jag att det kan bli lite lite lugnare. Med lite tur har jag bara ett manus att jobba med under oktober. Jag ska på en jobbintervju på torsdag men det är nog tveksamt om jag kan ta det jobbet med tanke på nuvarnade tillstånd så jag känner mig inte så stressad. I november ska jag få en anställd och ett till projektledarskap och då lär det vara väldigt stressigt.

Jag tror att jag ska försöka med lite bättre framförhållning från och med nu. Förhoppningsvis lättar det på trötthet och stressklump.

2 thoughts on “Det där med att inte fixa stress.

Kommentera

