Dagen D


Idag är det rättegång och jag är ganska nervös och stressad.

Det där med stress och att vara gravid är som sagt inte en bra kombination när det gäller mig. Jag vaknade 30 min innan klockan skulle ringa imorse och hade en tydlig panikkänsla i bröstet som inte ville ge med sig. Nu skulle jag bra gärna vilja fly fältet.

Det är så märkligt. I vanliga fall blir jag bara förbannad över sånt här och jag hanterar stress med lugn. Jag är fan stressmästaren när jag inte är gravid! Hur man hanterar de känslor jag har nu har jag ingen jävla aning om, men jag löser det nog.

I vilket fall ska jag göra mitt bästa och personen det gäller är nog inte mindre stressad än vad jag är.

Idag kör vi!

Kommentera

