Cold turkey


Inte många dagar kvar nu. På lördag smäller det men allt är som sagt fixat. Imorgon ska vi hämta min klänning och lämna placeringskort till serveringspersonal och sen…finns inget mer att göra förrän på lördag och då ska jag säga JA. Kanske.

Lilla fröken E har fått sluta med välling ikväll. Cold turkey. I tre veckor har hon legat i en pöl med kiss nästan varje morgon och inget har hjälpt. Vi har minskat mängden välling, vi har testat större blöjor, annorlunda blöjor and so on. Nu blir det ingen mer välling ever! Hon verkade konstigt nog inte bry sig ett skit. Det var precis som när vi tog bort nappen. Hade hon kunnat så hade hon typ bara ryck på axlarna och sagt ett avmätt ”näha, som om jag skulle bry mig”.

Jag tror inte att hon har en beroendepersonlighet faktiskt.

2 thoughts on “Cold turkey

Kommentera

