Sömn


Jag sov i natt.

SOV!

Hela natten!

6 thoughts on “Sömn

  1. Alltså…jag småfunderar lite. Djävulsk trötthet och sömnbrist var stående inslag i början av min graviditet…hrm hrm… En liten tanke bara som smög sig på när jag uppdaterade mig på din blogg…

  2. Jag vet precis hur det känns utan sömn. Nu har jag fan inte sovit bra på över en månad. Jag spontangråter för ingenting, orkar inte vara trevlig men än i korta stunder och vill helst bara dö…

    Jag tror att jag måste ta in på hotell eller nåt innan ert bröllop så jag är utvilad då….

    • Jag vet hur det känns. Efter två månader utan mer än 3-4 timmars sömn per natt när E var nyföding så trodde jag att jag skulle gå sönder…

      SE TILL ATT FÅ SOVA Nini!

Kommentera

