Utförsbacke


Mitt benfasta och hårda träningschema har tappat lite av sin glans och det känns föga lockande att gå och bli extra svettig när man knappt kan andas ute. Jag tror banne mig att man skulle kunna äta luften med sked just nu (om man gillar att äta avgaser).

Idag skulle jag gått och tränat men blev övertalad att…

Ja vad tror ni att jag gjorde istället för att träna?

Joråserru, jag gick och käkade hamburgare! Snacka om anti-träning.

Det börjar gå utför i det blodpuddingska hemmet.

3 thoughts on “Utförsbacke

    • Det är möjligt men hambugaren var roligare 🙂 Sen var det visserligen en delifresh slim från Max med sallad till så heltr kört är det inte för mig 😉

Kommentera

