London ToR


London är avklarat.

Den som säger att det är en piece of cake att resa med spralliga 1,5 åringar LJUGER. Så är det bara. Spralliga 1,5 åringar vill springa runt som ystra kalvar på grönbete. De vill inte sitta i vagnen i timmar och de vill inte sitta stilla på flygplan.

Den som säger att London är barnvänligt LJUGER. Hur tänkte man när man börjar nedfärden mot tunnelbanan med en hiss som det finns ett handikappmärke på för att sedan håna den stackare med rullstol som åkt ner med hissen genom att se till så att det finns minst två låååååånga trappor som man måsten ned för efter hissfärden? Herregud vad vi har burit barnvagn.

Klänningen som jag skulle titta på föll mig inte i smaken så klänningsfrågan till bröllopet är fortfarande ett öppet case.

Annars var det bra. Det utlovades spöregn men det såg vi inte röken av. Lilla E älskade dubbeldäckarna, att flyga flygplan och att bada i badkar på rummet med pappa. Jag älskade att få resa efter 2 års torka på den fronten, att få dricka/äta afternoon tea på Harvey Nichols och att sambon så desperat försökte få mig att shoppa upp alla pengar.

Jag är mycket nöjd och nu är jag 33 år gammal. Härliga tider!

Kommentera

