MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!


Jag tar upp Anna Skipper-tråden lite och meddelar att gårdagen visade att jag faktiskt gått i mål. När jag började satte jag som långsiktigt mål att jag skulle gå ner 20 kilo. Det var ungefär vad som krävdes för att ha ett BMI och en fettprocent som ligger inom normalintervallet.

Igår nådde jag det. TJUGO KILO efter fyra månader!

Nu är jag faktiskt helt normalviktig. Helt otroligt men jag köper byxor i storlek 38 istället för att nästan ha vuxit ur storlek 44.

Förutom själva vikten så har jag grymma lår och arm-muskler och det slår fan allt. Jag orkar springa med Lilla E och jag orkar bära henne jättelångt.

Imorgon åker vi till London och prövar min bröllopsklänning, firar min födelsedag och tro fan att jag tänker fira detta också!

11 thoughts on “MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Kommentera

