Kära sambo


Visste du att jag tycker att du är fantastiskt snygg varje dag?

Visste du att det pirrar i magen varje gång jag ser dig?

Visste du att jag blir varm inuti varje gång jag ser dig tillsammans med Lilla E?

Visste du att jag ibland tänker på hur jag haft det i tidigare förhållande och att jag tackar min lyckliga stjärna varje gång för att jag hittade dig och för att du ville ha mig (även om det kanske var du som hittade mig om man ska vara ärlig…).

Det bästa är att allt ovanstående är sant. Varenda dag.

A&E på förlossningen

Den första bilden på de två jag älskar mest tillsammans. Lilla E är ungefär en kvart gammal.
3 thoughts on “Kära sambo

  1. Om du vill kan jag ta bort den och så kan vi alla få se hur du ser ut? Vad sägs om det?

    För övrigt får du ta och slipa på dina kommentarer till känslosamma inlägg tror jag.

Kommentera

