Längtan?


Varför frågar alla en föräldraledig mamma om det ska bli jobbigt att börja jobba igen efter ledigheten medan man frågar en föräldraledig man om han inte längtar efter jobbet?

Sånt stör mig. Som fan.

Imorgon blir det VAB med febrig unge. Jag tänker ta mig friheten att längta till jobbet så kan sambon ta och längta hem.

One thought on “Längtan?

  1. Mig frågade de bara om det hade varit skönt att vara hemma. Vilket jag sa att det hade varit och att jag gärna hade fortsatt ett tag till… 😀

Kommentera

