Update


Prickarna och allt kom givetvis tillbaka lagom till jag kom till jobbet igår. Det blev en vända upp till kvatersakuten på våning 5 (vi sitter på våning 2 och 3 så det är oerhört lägligt med läkare två trappor upp). Där fick jag lite fler tabletter och beskedet att det kan blossa upp i upp till TRE veckor.

Oh yey. Jag kan komma att se ut som en prickig korv i tre veckor. Tjohoo.

Nu imorse kom givetvis skiten tillbaka men jag tar det med ro och försöker se humorn i det varje gång jag går förbi en spegel 😀

Vikten fortsätter nedåt och jag har nått ännu ett delmål. Testade alla mina jeans igår och insåg att nu sitter varenda par som en smäck och det finns till och med de som känns lite väl stora. Nu väger jag nog faktiskt mindre än när jag träffade sambon. Jag väger i alla fall ungefär åtta kilo mindre än vid inskrivningen på MVC när jag var på smällen med Lilla E 🙂

Än är jag inte normalviktig men jag är på väg och jag är förbannat stolt över mig själv!

Kommentera

