Vårkänslor?


Jag undrar om det ändå inte är på gång nu.

Jag var och fick nya sommardäck på bilen igår. Rullar tyst och mjukt och fint… Härlig känsla.

Solen lyser faktiskt allt oftare nu och jag har nog hängt in rocken i garderoben för gott, det räcker med kavaj och halsduk numera när man ska till jobbet.

Sommarplats för båten är betald, och inköp inför sommaren redan påbörjade. Nu ska jag övertyga mina med-intressenter på båten att en blank marinblå färg kommer bli skitasnyggt på däcket istället för den blekvita missfärgade och krackelerande färgen som fortfarande hänger kvar just nu.

Jag lämnade lilla E på dagis idag och kände att overallen inte var nödvändig för utevistelse.

Det är visst påsk snart, nästa vecka säger dom som har koll.

Har köpt nya sneakers, och kunnat använda dom flera dagar redan.

Det finns säkert mer, men nu undrar jag bara när dessa dyker upp…

Kommentera

