Får jag gå hem nu?


Snart dags att gå hem från jobbet. Varje dag funderar jag på hur tidigt jag kan gå utan att det verkar som att jag går för tidigt.

Varje dag när jag går konstaterar jag att det är en puckad fundering för det är inte en jävel som håller koll på mina tider. Vår arbetstid är förtoendetid. Vi har arbetsgivarens förtroende när det gäller att vi jobbar den tid vi bör och att vi gör det vi sagt att vi ska göra.

Så varför sitter jag här idag igen och funderar på om det är okej att dra nu?

One thought on “Får jag gå hem nu?

Kommentera

