Lämnad för Linda Rosing


Jaha, nu är visst min blivande make mediakändis. Mediakändis i kombination med fetaste skatteåtebäringen i mannaminne kan ju aldrig sluta bra. Fan också. Nu måste han säkert börja hänga på Stureplan och kommer börja kalla Spy Bar för ”Spyan”.

Neeeeej då kommer han ju lämna mig för Linda Rosing också! Implantat och rumpfett i munnen är visst hett har jag hört. Stannar han kvar hos mig kan han bara få rumpfett i munnen om han biter i min bakdel….och snart inte ens det som jag tränar och späker mig. Fan.

Och håret sen…nu blir det utväxt av snagget och backslick. Blä, jag som inte gillar backslick. fast det kanske inte spelar någon roll när han är ihop med Rosing.

Jag får helt enkelt söka till ”Ensam mamma söker” snarast.

Kommentera

