Självgod som få


Tillbaka på jobbet efter en veckas frånvaro och norrlandsvistelse. Nu är det sambon som är hemma och är sjuk. The never ending story…

Lillgrisen fortsätter i alla fall att sova som den lilla gris hon är och i morse fick sambon till och med väcka henne så att hon skulle komma iväg till dagis någon gång! Undrens tid är uppenbarligen inte förbi men jag ifrågasätter inte, jag är bara utsövd och lycklig. Fortsätter hon så här så kan jag tänka mig att börja fundera på fler små knoddar.

Själv känner jag mig jävligt fit och oooootroligt duktig. Idag sitter jag i mina smalbyxor och är oförskämt nöjd med mig själv och min allt bättre kropp. När chefen frågade om jag inte gått ner mer i vikt för att jag plötsligt såg så smal ut i ansiktet så växte det där självgoda inom mig ännu lite mer.

Just nu ser jag inga mörka moln på himlen. det är på väg att bli vår, vi ska gifta oss, jag ska få åka till London, mitt projekt är i hamn, lillskiten sover hela nätterna, ingen är allvarligt sjuk, ingen bråkar med vår lilla familj just nu, jag är förbannat snygg och det är även min blivande make, vi har massor med pengar nu när båda jobbar heltid, jag har fått min ring och kan nu gå och blinga med den 😉

LIFE IS GOOD!

2 thoughts on “Självgod som få

  1. jag blir så otroligt glad när jag läser detta! och ni är ju så jävla värda att må bra (som om någon INTE skulle vara värd det, men ja, ni fattar).

    KRAM!!!

Kommentera

