Fullt ös medvetslös i Härnösand


Klockan är 21:05 och jag måste nog lägga mig nu. Mina ögonlock har plötsligt en förkärlek för mina kinder och söker sig konstant nedåt.

Vad är det egentligen med CSI som gör att jag somnar innan upplösningen varenda gång?! Kan det vara faktumet att man nästan alltid kan lista ut hur det kommer gå och sen bara sitter och väntar på att dom ska hitta bevis med sina fantasimaskiner? Jag skulle faktiskt också vilja att min dator lös med ett mystiskt grönt sken och att den kvittrade och pep så fort en sökning var klar eler jag skrev något. Tänk vad high-tec

Om man lägger sig kl 21 så lär man vakna typ kl 5 va?

Åh yey.

2 thoughts on “Fullt ös medvetslös i Härnösand

Kommentera

