Till London we go!


Just nu tror jag att jag framstår som ett under av organisation, struktur och tidsoptimering på jobbet. Allt är i tid, jag har bra framförhållning och är på G med genomförandet av ett nytt hysteriskt projekt.

Själv känns det som att jag befinner mig i ett kaos och att alla trådar jag ska hålla i flyger omkring utan att jag får tag i dem.

Jag driver två heltidsprojekt, ett stort arbetsmiljöarbete och blev just invald i den fackliga styrelsen. Sen ska jag satsa helhjärtat på min nya hälsoplan. Får jag allt det här och ett familjeliv där jag ska få ungen att sova att fungera så är jag banne mig värd ett pris!

Kära sambo. Härmed bestämmer jag att vi ska resa på en långweekend till London i maj. Där ska vi hitta min klänning till bröllopet och Lilla E kan få följa med om hon sover hela natten då. Gör hon inte det dumpar jag henne hos någon som inte vet bättre. I London tänker jag, utöver klänningen, köpa en jävla massa onödiga skor, underkläder och andra outfits.

Det kommer bli dyrt så räkna med det.

4 thoughts on “Till London we go!

  1. Cliff – ja med tanke på att han bara åkt till och från kontor och hotell där så kommer shopping vara himmelriket. I vår familj är han den shopping/klädtokiga.

Kommentera

