Faran över


Japp, pluppen är ute ur örat. Men jävlar vad den lyckades sätta sig. Med en vinkel och lite drag i örat och ljus rakt på… så kunde jag ändå inte se den med blotta ögat. Så långt in hade den lyckats pilla in sig.

 

acoustimax_inearheadphones_black_lgHär bredvid ser ni modellen av lur. Som vissa kanske vet så är ”ytterdelen” av mjukt gummi och tanken är att man ska kunna peta in den i örat och så ska den expandera lite och sitta bra och ge jättebra ljud och skit.

Jag vet inte vad det är för jävla fel på mina hörselgångar, men en sak är klar och det är att de där jävla prylarna inte passar i mina öron. Det finns tre storlekar på skiten, och jag har provat dem alla, ingen passar, de går helt enkelt inte att peta in ordentligt.

Ja.. eller, när man väl lyckas, då blir de uppenbarligen kvar där inne. Känns ju tryggt…

Nu lyckades jag med hjälp av pincett och lite våga och vinn-anda få tag om skiten och dra ut den igen, men det känns fortfarande som att det sitter nåt där inne… Jävligt obehagligt! Och ont gjorde det. Jävligt jobbigt för jag är extremt beroende av handsfree och nu måste jag fundera ut något annat för såhär kan jag ju inte ha det…

4 thoughts on “Faran över

    • Samma här, de sitter värdelöst, imorgon ska jag dock hämta ut de reparerade lurarna till min bluetooth-handsfree och sen är problemet ur världen 🙂

Kommentera

