Det absolut mest spännande inlägget i bloggens historia. Typ.


Dagarna går och inga inlägg blir skrivna. Jag har premiär-vabbat, jag har varit lite sjuk, Lilla E har fått barnastma konstaterat (vid förkylning) och jag har gett min blivande make en fantastiskt trist alla hjärtans dag.

Tjofaderittan vad spännande.

I vilket fall måste jag faktiskt se över faktumet att jag inte hade köpt något åt honom och inte gjorde något speciellt (utöver att jag somnade heldäckad i soffan vid 20:30). Faktiskt.

Någon måtta på den gråa vardagen får det vara.

Han är dock lite svår den mannen. Eller så är det jag som är svår. Jag kan svårerligen tänka mig att jag skulle kunna köpa en nalle som håller i ett litet satinhjärta som det står något skit på. Jag hade dött av skam. Jag kan inte heller bjuda på en jättegod middag för just nu äter varken jag eller sambon värst mycket goda saker. Blommor är inte hans grej och det fick jag av honom så det är plagiat. En date på tu man hand skulle helt klart kunna tänkas över men den enda barnvakt som jag kan tänka mig just nu är inbokad till den 28:e och det vettefan om hon kan två helger i rad. Pengar har jag icke. Tid är det också mycket ont om.

What to do?

4 thoughts on “Det absolut mest spännande inlägget i bloggens historia. Typ.

  1. En Bongo kanske? Finns från 300 spänn och gäller för två personer (så får ju du ut lite av det också…man får inte vara dum 😉 )

    Mannen fick en sådan när han fyllde av ett par kompisar. I helgen bytte vi den mot en härlig brunch för två på Radisson Sas.

    http://www.bongo.se

Kommentera

