YEAH!


Just nu är jag så förbannat stolt över mig själv så det finns inga gränser.

Dels är jag en jävel på att se över och se om min hälsa och känner mig förbaskat stark och duktig.

Dels har jag just fått veta att jag har kunnat driva vidare ett ärende till åtal trots att målsägande inte vill/orkar/vågar medverka. Jag har jobbat som fan för att åklagaren ska väcka åtal i det här ärendet och genom mitt detaljerade vittnesmål så verkar det nu har gått igenom. Det handlar om det här.

Rättvisa here I come!

Be afraid ditt misshandlande svin, BE VERY AFRAID!

5 thoughts on “YEAH!

  1. Be very afraid, don´t mess with Röda Faran 😉 Näe men allvarligt så ska du ha all heder för att du ställer upp på din vän! Svin ska inte springa lösa på gatorna. De ska bo i en stia vid en lerpöl..

Kommentera

