Kuckelurande


Det är vad jag och lilla E har gjort idag.

Vi har kuckelurat. Jag vet vad jag tycker att det betyder för mig, men när jag skrev in det som status på Facebook så var genast sambon där och högg och undrade vad som menades med det.

En snabb googling gav vid handen att det kan vara lite olika saker.. men som sagt, vad tycker du att man gör om man kuckelurar?

För övrigt så verkar lilla E vara på bättringsvägen. Ingen feber och ingen hosta. Lugnt och gott humör, åt mat utan besvär, jag får till och med torka snor och ge nässpray utan gnäll!

Kanske kan bli dagis redan imorgon igen om hon fortsätter så här piggt hela dagen! Det trodde jag minsann inte kl 2 inatt när jag petade i henne hostmedicin. Men sen sov hon gott hela natten efter det.

Medicin är bra grejer. Jag gillar medicin.

Kommentera

