Morgonbestyr


Alltså, morgonen kunde ha börjat bättre.

Kl 5:30 hör jag galltjut från Lilla E och ser att sambon inte ligger brevid mig i sängen (jag sover med öronproppar så hon tjöt ordentligt). Jag rusar upp och ser sambon med lillfröken i badrummet där han försöker tvätta henns hår över handfatet. Hon är inte alls med på att få håret tvättat mitt i natten och därav tjutet. Det visar sig att hon spytt ner hela sig, sängen och kudden. Sen har hon legat kvar i kräket (som vid det här laget var ingosat och kallt) och gnuggat håret i det under ett par timmar eller nåt…

Sanering av barn och säng helt enkelt.

Givetvis var jag lite extra trött när klockan ringde och det hela resulterar i att jag sitter och glor apatiskt framför mig när tåget stannar vid min station och jag bör gå av. BÖR gå av ja. Det gjorde jag givetvis inte eftersom jag tydligen var upptagen med att stirra apatiskt framför mig.

Nu är jag i alla fall på jobbet.

Kommentera

