Min gräsliga munk aka Lilla E


Schyssta familjens utlåtande efter att jag klippt Lilla E:s lugg lite lite grann (den hängde ner i hennes ögon).

Han77: Fruktansvärt!

Jag: Meh, fruktansvärt kan du fan inte säga!

Han77: Okej. Passar gräsligt bättre?

Jag: Morr…

Storasyster M kommer in.

Storasyster M: Vem har klippt lilla E?!

Jag: Det har jag gjort.

Storasyster M: Hon ser ut som en MUNK! Eller som en kille.

Bra… BRA. FINE. Mitt barn ser ut som en fruktansvärd munk. Sure. Man klipper luggen  två centimeter och genast har man fått en gräslig manlig munk. Man lär sig som sagt något nytt varje dag för jag trodde att jag hade ett drygt ettårigt litet barn av honkön.

Kommentera

