Sicket skit!


Den här söta xylofonen fick lilla E i julklapp av sin moster, och hon har gillat den skarpt, kånkat omkring på och klinkat på.. Så imorse hör jag hur det låter lite skumt och vänder mig om för att kolla vad hon pillar med, och ser då hur hon sitter med två små träbitar i handen och fipplar. De har alltså lossnat! Gissa hur jäkla perfekt de hade suttit i hennes hals om hon bestämt sig för att prova…

Jag vet tyvärr inte vad det är för märke eller sånt, får kolla upp det så jag kan återkomma och varna. (Om ingen känner igen den?)

dsc_0256

4 thoughts on “Sicket skit!

  1. Plz do. Du ser ju själv… Klistret på de små träpiggarna har liksom lossnat eller nåt, det är iaf kvar. Och jamenar, så jävla stark är hon ju knappast att hon lyckats pilla loss dom, de har ju trillat loss av sig själva.

  2. Lite sent kommenterat då (men vissa glömde visst peka om mina ögon ;))

    Usch!! Sånt där är läskigt. Hoppas att ni får tag på tillverkaren/försäljaren.

    Cheers
    \\S – Som försöker läsa ikapp när inte arbete eller barn kommer emellan (för uppdatera sin egen blogg är inte högprio =))

Kommentera

