Lite bilder


Note to self:

Om du behöver koncentrera dig väldigt mycket på datorn så måste du ändå hålla ett getöga på Lilla E. Gör du inte det kan resultatet bli detta:

En servett som förvandlats till konfetti och som tryckts ner mellan varenda soffkudde…

dscn2600

Man ska heller inte låta badrumsdörren stå öppen när man har en ettåring för då kan tvätten hastigt hamna över hela golvet (ja det är mina trosor hon håller i och ett par sekunder senare använde hon dem som mössa. Stiligt värre).

dscn2602

Sen kan ettåringen inte välja mat själv…

dscn2605

Detta är vad jag fått lära mig inom loppet av en timme idag (jag kan ha anat det redan tidigare).

Man lär sig något varje dag är sensmoralen!

5 thoughts on “Lite bilder

  1. Japp Villervalla. Trots att jag ondgjort mig över barnklädesshoppande så måste jag tillstå att Villervalla är finfina grejer på små ungar 🙂

    Barn gillar färgglada saker och därför försöker jag köpa kläder med glada färger som jag tror hon skulle tycka om.

  2. vi HAR samma tröja, heter det förresten. och det är ju egentligen inte ”vi”, utan lillskiten love (vars mamma antagligen är sverigebäst på märkesbarnkläder).

  3. Ha ha så söööt!!! Mahi gjorde exakt samma sak som E igår. Hon hittade några servetter och efter 2 tysta minuter gick jag och tittade efter vad hon hade för sig. Mycket rätt hade hon delat servetterna i små små delar. Dessutom älskar hon att traska in i badrummet och snoka runt bland mina cremer…

    Ps. Om du vill shoppa Villervalla så har Smallkids på Skånegatan 50 % på allt idag (om det finns något kvar). Själv råkade jag faktiskt av en slump gå förbi och blev ett par hundra fatigare.

    • Det var nog tur att jag läste det här på kvällen Purvi. E har kläder så att det räcker och blir över just nu. Hon verkar ha stl 80 och 86 i en halv evighet så jag har hunnit köpa berg av kläder redan. Tack för tipset dock! E har en fäbless föe mina trosskydd och tamponger tyvärr. Krämerna skiter hon i…

Kommentera

