Lista över saker som ska göras år 2009


Saker jag tänker göra år 2009

  • Gifta mig med Han77
  • Tillverka en till bebis
  • Gå ner minst 15 kilo (första gången ever som jag faktiskt tänker gå ner i vikt planerat)
  • Tjäna mer pengar
  • Köpa en ny kamera
  • Uppgradera min garderob
  • Sluta tjuvröka
  • Umgås med kompisar oftare
  • Dansa mer
  • Fortsätta att vara en enastående mamma
  • Spara mer pengar
  • Slutbetala mitt studielån
  • Gå till frisören oftare och bli lite blondare (inte mentalt)
  • Byta jobb
  • Läsa fler böcker
  • Börja använda roliga ögonskuggor
  • Älska oftare
  • Sova mer
  • Bråka mer med människor som förtjänar det
  • Resa mer

*phew*

Nu kommer jag inte på fler saker men jag fick till en rätt gedigen lista med både högt och lägt.

One thought on “Lista över saker som ska göras år 2009

Kommentera

