Hmmm


Det är väldigt vad arg jag varit i bloggen den senaste tiden.

Är jag så där arg hela dagarna? Vad beror det på i så fall?

Jag har faktiskt ingen aning men jag har nog haft lite kortare tålamod den senaste tiden. Ganska mycket kortare tålamod till och med. Sen är jag extremt trött hela tiden och jag mår illa från och till. Herregud, det låter som att jag är gravid! Jag fick mycket mer astma som gravid också.

Himla tur (?!) att jag får min mens regelbundet annars hade jag blivit orolig på riktigt. Jag kanske ska köpa ett test bara för säkerhets skull när jag hämtar ut min astmamedicin imorgon. Hallå, slöseri med pengar. Jag är bara vintertrött och har säkert magkatarr.

Åh vad jag inte längtar efter att vara gravid.

4 thoughts on “Hmmm

  1. Hoppsan hejsan! 😉 Får du sova på nätterna eller är det hålligång från lilla E? Eller A för den delen 😉 Jag fick för mig att jag var gravid för någon vecka sedan men det gick över bara jag tog tag i sömnen. Annars låter det ju faktiskt som att du inte är på helt fel spår, ja förutom mensen då.. 😉

    • Nja alltså det är ju inte jag som är föräldraledig således är det inte jag som går upp på nätterna om Lilla E piper. Jag sover gott med öronproppar under 6 av veckans 7 dagar.
      Sen så har jag ju en finfin spiral så risken är inte direkt överhängande. 😉 Skulle jag mot alla odds vara på smällen så skulle jag bli rätt ledsen faktiskt. Det skulle komma helt vansinnigt olägligt…

  2. CH – Nääää jag tänker inte gå och slösa pengar på ett gravtest när risken är så minimal. I så fall får det bli en jättespännande överraskning när jag en dag om sisådär 7-8 månader känner mig bajsnödig och går in på toa och föder ett barn istället. Surprise surprise!
    😀

Kommentera

