Fylleblogg


Hur ofta har man numera möjlighet att skriva fyllebloggar?

NEVER

Nu har jag det. Japp, jag är ganska packad. Kubatema på jobbets julfest och jag smet iväg med min romdrink för att äntligen få skriva ett fylleinlägg.

Jag tänker dricka en hel massa mer romdrinkar och jag tänker röka sjuka mängder. Imorgon tänkar jag sova ut med öronproppar och sen kommer jag gå på sambons mosters kalas bakfull.

Jävlarimig vad det var länge sedan jag skrev en fylleblogg!  Senast var nog i slutet av 2005.

Intresseklubben antecknar va?

Oooooooiiiiiihaaaaaa!

Over and out.

Kommentera

