Slavar


Man vet att man är en jävel på att sätta andra i arbete när man får följande mail från en av de stackare som jag kräver på material titt som tätt:

Hej Hon76!
Jag känner mig lite rörig i huvudet. Är det någon information som du väntar på från mig som jag inte har levererat? Hör i så fall av dig så kan jag fixa det imorgon, har hela dagen mötesfri.

Vänliga Hälsingar

XXX

Nu var det inget h*n glömt men jag mailade tillbaka en fråga i vilket fall. Personen får ju inte tro att jag börjar bli lat!

>:-D

Kommentera

