Sifferexercis


38,7 är antalet grader som Lilla E hade vid hemkomst (uppger i alla fall blivande maken och jag väljer att tro honom).

5 är antalet clementiner jag ätit under dagen. Ja, jag vet att det var clementiner för jag tittade på skylten när jag köpte dem.

3 är antalet poliser jag bråkat med under dagen

18 är klockslaget jag ska möta min kompis för mat och sen drinkar på Gondolen

4 är antalet dagar kvar till fredag. Då har jag, av någon outgrundlig anledning, lovat min chef ett manus. BAD IDEA.

5 är antalet dagar kvar till lördag och då har jag visst skrivit upp i min mobil att jag ska få min mens. Det är inte möjligt…den slutade fan igår! Typ. (intresseklubben har antecknat det nu va? Det blir prov på menskunskap sen)

34,4 är medelåldern på min enhet. Chefen drar upp den rätt bra.

31,25 är medelåldern på enheten om man räknar bort min chef.

4 är antalet år en person på min enhet har pluggat efter gymnasiet, i snitt.

3 är de tal ovan man räknar ut när man borde jobba istället

3 är också antalet blogginlägg jag tänkt skriva under dagen men som jag glömt bort innehållet i när jag skulle skriva detta.

1 är antalet timmar kvar tills jag måste gå från jobbet.

0 är antalet minuter jag lägger på fler blogginlägg idag.

Kommentera

