Jag ska gifta mig på…


Nu är det spikat!

Nu vet vi precis vart vi kommer gifta oss och det är PERFEKT!

Vi hade vissa kriterer som inkluderade båtar, vatten, tillgänglighet, datum, priser och ställen att vigas och det här plejset är helt klockrent. Shit vad skönt att ha detta avklarat!

Nu tillkomer resten…

Vad det är kommer jag nog på vad det lider. Det här med bröllop är inte mitt expertområde och jag har mest varit på det klara med vad jag inte vill ha. Nu får vi en del av det traditionella som blivande maken efterfrågat, och vi bör kunna slippa det jag varit bestämd med.

Det enda som solkade ner glädjen lite när vi var där var Lilla E som hastigt blev betänkligt hängig. Efter en snabb okulärbesiktning insåg vi att hon nog plötsligt insjuknat och fått rätt hög feber.

Så, då drar vi igång med ny sjukdomsrunda. Tjoho.

6 thoughts on “Jag ska gifta mig på…

Kommentera

