Mitt telefonnummer


Min mobil ringde just och i displayen såg jag ett nummer som jag inte kände igen. När jag svarade hörde jag: dadadada daaaaa ga ga gaaaa *gurgel gurgel*

Aha, tänkte jag. En bebis i min bekantskapskrets har fått tag på en förälders mobil och lyckats ringa upp en person i telefonlistan. Konstigt bara att jag inte har föräldern i min telefonlista.

Givetvis kollade jag upp numret och personen bor en bit utanför Hudiksvall. Jag känner henne definitivt inte.

Cool unge som lyckas knappa in ett helt nummer OCH ringa upp!

För er andra som vill ringa men inte har mitt nummer så är det:

0, 7, 3, år jag var när jag lärde mig läsa, antal mostrar sambon har, 0, 5, antal rum i vår lägenhet plus fem, min farfars fingrar i antal, 7

7 thoughts on “Mitt telefonnummer

  1. Äsch, det var ju egentligen busenkelt. Nu har jag numret, hihi! Fika snart, absolut! När, när, när? Jag är en sån som kan hitta på saker med mycket kort varsel (läs: har en tom kalender)…

  2. Helt underbart… ungar de kan mer än vad vi tror… undrar bara vad det var som bebisen ville berätta för dig… måste ju ha varit viktigt eftersom den tog sig tiden att ringa… bebisar är ju gärna annars upptagna med saker hela tiden… sova, äta, kissa… Helt underbart.

  3. Anna – Du kan få numret utan gåtor 😉 Jag har ditt mobilnummer i min telefon så du kan inte smygringa iaf 😀

    Melissa – Ja det kan man undra. Jag lyssnade en stund och tänkte att mamman skulle märka att teleofonen var på men hon var nog upptagen med annat så jag la på.

    Vera – Ja jag såg det inlägget INNAN bebisen ringde upp min mobil!

    Hedda – Ja ni har ju visserligen flyttat men inte fasen var det till Hudik? 😉

Kommentera

