Älskade lilla bror


Fuck me sideways! Jag hade ju nästan glömt. Igår. Födelsedag you know. Jag fick present av brorsan. Han kom med världens fetaste paket, och i det hade han lagt…

BILJETT TILL METALLICA I GLOBEN 8 MARS!

Jag gick nog i spinn, blev lite fuktig i ögat, håret reste sig på armarna och nu när jag skriver om det, och minns känslan från igår så reagerar jag likadant. Så nu på morgonen har jag roat mig (grannarna är nog av en annan åsikt) med att lyssna på alla gamla skivor och sökt runt på youtube efter videos från årets turné.

Fy faaan så grymt.

Nu är visserligen det här klippet från Seoul 2006, men seriöst. Det kommer bli så grymt att jag skrattar och gråter inombords. Samtidigt.

3 thoughts on “Älskade lilla bror

  1. Grattis i efterskott! Jag var på Metallica i juli förra året och kan om de är lika bra i mars som de var när jag såg dem kan jag garantera dig en trevlig kväll!

    But I´m not gonna fuck you sideways…

Kommentera

