Igår igen


Okej. I förrgår friade min sambo till mig så den kvällen är redan avhandlad i bloggen. Vad gjorde jag då igår när jag var ensam hemma för första gången sedan Lilla E föddes?

Blev jag kanonfull på krogen och raglade hem?

Fixade jag efterfest hemma hos mig och trashade stället? (vi hade städning inbokad idag så jag var relativt safe)

Nja.

Jag sov bara 3-4 timmar natten till igår så jag var rätt trött framåt kvällen. Ett tag såg det ut som att jag tänkte sitta och halvsova själv framför tv:n men jag blev övertalad till sällskap.

Det slutade med att jag och bästa kompisen satt här hemma och drack mååååånga glas rödvin, åt extremt chokladiga minikladdkakor med vispgrädde och avhandlade allt från familjeproblem till sexliv. Väldigt tjejigt och lite töntigt men oerhört skönt.

Jag fick även en grej av henne som ska användas på tisdag när vi har vår officiella 3-årsdag. Nej den har inget med sex att göra och inget med romantik heller. Mr Soon to be husband-of-Hon76 får se vad det är då. Jag blir väldigt förvånad om han vågar skriva om det i bloggen efteråt…

3 thoughts on “Igår igen

  1. Ping: Några korta « Blodpudding

Kommentera

