Home alone


Till helgen ska sambon och Lilla E åka till vår sommarstuga. Dom ska köra över en del möbler från sambons mammas hem och får sällskap och hjälp av sambons morbror (många ”sambo” blir det…).

Dom åker på lördag morgon och ska komma hem måndag eftermiddag.

So far so good.

Grejen är att jag nu insett att det är första gången jag sover helt ensam hemma sedan Lilla E föddes! Jag har inte sovit utan henne i huset en enda gång. Det har aldrig varit aktuellt helt enkelt.

Nu tror ni kanske att jag har ångest?

HELL NO!

Jag är så uppspelt så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vad ska jag hitta på nu när jag har ALLA rum för mig själv?! Ska jag gå ut och bli kanonfull och ragla hem utan dåligt samvete och med möjligheten att sova ut dagen efter? Ska jag bjuda hem alla kompisar jag har och trasha stället?

Vad ska jag göra?! Jag behöver tips.

home-alone

3 thoughts on “Home alone

Kommentera

