Andas ut


Här blir det inte många inlägg skrivna minsann!

Det är lite svårt att skriva om lättsamma saker när en massa svåra och tunga saker sker omkring en. Det är ännu svårare att skriva om de svåra och tunga sakerna.

Igår begravdes framor Lena. Det var en väldigt fin och känslosam ceremoni. Jag grät mer än vad jag trodde att jag skulle göra och sambon grät mindre än vad han trodde att han skulle göra. Efteråt kändes det bra och nästan lite skönt att vi klarat av det hela. Nu tror jag att alla stora och jobbiga saker som vi väntade på efter semestrarna har varit. Nu hägrar en stabil och lugn framtid (?).

Jag hoppas att sambon kan tagga ner lite nu. Jag önskar att han skulle fråga sig hur många dagar han hittills har haft tid att ens gå ner till lekparken med Lilla E. Softa vännen, softa. 

Om nästan exakt en vecka (insåg jag idag) är det vår officiella årsdag. Hela tre år har hunnit gå sedan vi bestämde att vi var ett par och inte casual lovers. Det är fasen en loska i havet tidsmässigt men innehållsmässigt har vi jävlarimig legat i!

Så, darling. Vad ska vi hitta på för att fira vår storhet tillsammans?

Kommentera

